La coalició defensa la seua presumpció d’innocència i demana a l’empresa que estudie el cas

El coordinador de Compromís per Alacant, Ignasi Bellido, ha afirmat hui que “la nostra coalició se solidaritza amb els dos treballadors del servei de neteja de la Universitat d’Alacant (UA) que han sigut acomiadats per furtar presumptament unes monedes d’un calaix, un fet que tant els acusats com els seus companys neguen rotundament”.

Bellido ha realitzat estes declaracions després de reunir-se amb els treballadors afectats, “uns empleats que porten prop de vint anys de servei i que han sigut acomiadats sense possibilitat d’explicar-se i sense que els siga respectat el principi de la presumpció d’innocència”.

“Els treballadors asseguren que només agafaren un full i uns caramels de propaganda electoral i que tenien permís per a fer-ho, però que l’empresa considerà que el que havien agafat eren monedes després de veure en les imatges de la càmera de vigilància que agafaven alguna cosa del calaix”, ha explicat el coordinador de Compromís per Alacant.

Per la seua banda, el portaveu de Compromís per Alacant, Tomàs Mestre, ha reivindicat la necessitat de que “els treballadors compten amb unes garanties mínimes davant l’empresa d’Ortiz e Hijos, encargada de este servei, que impedisca que siguen acomiadats sense oportunitat de defendre’s”.

“Compromís per Alacant se situarà sempre al costat d’aquells que pateixen indefensions o amenaces, perquè la nostra voluntat és fer una política que prime a les persones”, ha afegit Tomàs Mestre.