La diputada Mireia Mollà critica que el Govern valencià s’atribuisca el mèrit amb el Banc de València mentre es desentén de la caixa alacantina

La diputada de Compromís Mireia Mollà ha lamentat hui que “el Consell no es molestara en fer les gestions oportunes per evitar que es reduïra a zero euros el valor del Banc CAM, un fet que va provocar que les quotes participatives de la caixa alacantina es quedaren sense cap valor i deixaren atrapats a milers de petits inversors”.

Mollà ha realitzat estes declaracions després que el Govern valencià s’haja atribuït el mèrit d’evitar que el valor del Banc de València quede reduït a zero i, per extensió, el valor de les seues accions.

En este sentit, la diputada de Compromís ha comentat que “si la Generalitat vol posar-se medalles amb el procés que s’ha acabat realitzant en el Banc de València, això vol dir que tenia capacitat per a pressionar els mercats i defensar els interessos dels seus ciutadans, el que ens preguntem és per què no es va prendre les mateixes molèsties en impedir la venda de la CAM i va consentir que perguérem una de les nostres entitats senyera”.

“Probablement el Consell s’haja limitat a ser un espectador de la venda de la CAM per la gran responsabilitat que té en la seua fallida, al submergir l’entitat en projectes ruïnosos i abonar la seua deriva especulativa”, ha destacat Mireia Mollà.

La diputada de Compromís ha apuntat que “després de tant de despropòsit, el mínim que pot fer el Govern valencià del PP és ajudar a les més de 50.000 persones que tenen atrapats els seus diners en els productes tòxics de la CAM, molts dels quals foren estafats, i reclamar al Banc d’Espanya que utilitze el Fons de Garantia de Dipòsits (FGD) per a salvar a estos impositors, igual que s’invertiren diners públics en salvar la caixa”.