Joves amb Compromís L’Alacantí ha organitzat una xerrada hui per a que els estudiants estrangers que es troben realitzant un intercanvi a Alacant puguen conèixer les tradicions valencianes i saber per què el 9 d’Octubre és un dia festiu. Es tracta d’una activitat que es desenvoluparà en un to amè i que serà realitzada en anglès.

En concret, es busca que els estudiants Erasmus, i d’altres programes d’intercanvi, reben una introducció sobre la història, la cultura, la gastronomia, la música i la llengua del nostre territori.

La xerrada, que comptarà amb un torn obert de preguntes, és una iniciativa que ha posat en marxa el col·lectiu de Joves amb Compromís per a fomentar la integració d’estos estudiants estrangers en la nostra cultura i posar en valor els nostres trets característics i genuïns, més enllà del sol i platja.

L’acte se celebra hui a les 20 hores a la Seu Universitària d’Alacant, situada a l’avinguda Doctor Ramón y Cajal, 4.