La  Coalició Compromís celebra demà a Mutxamel l’assemblea de l’Alacantí, l’acte en el que es constituirà formalment l’estructura comarcal de la formació, que continua amb el seu procés de consolidació per convertir-se en una cooperativa política basada en la pluralitat i en un nou model polític obert i participatiu.

Compromís ja té constituïda la seua Executiva Nacional i durant el mes de gener es portaran a terme les assemblees comarcals. A més de la de l’Alacantí, dissabte es posaran en marxa les assemblees de l’Alcoià i de la Marina Alta.

Des del començament de la legislatura, els membres d’Iniciativa, Bloc i Verds van manifestar la seua voluntat de consolidar esta aliança electoral, que s’ha convertit en la tercera força política al nostre territori, i per això han dotat a la coalició d’una estructura que reforça esta plataforma de convergència ciutadana.

Precisament, Compromís passarà a organitzar-se a través d’una fórmula innovadora en la que, a més dels partits originals, formaran part diferents formacions locals i totes aquelles persones que vulguen participar directament de la coalició sense haver d’afiliar-se a un dels partits, i que passaran a denominar-se adherits.

A més, l’acte de demà a Mutxamel, que tindrà lloc a les 20 hores al Centre de la Tercera Edat, avinguda Ramón y Cajal, estarà obert a tota la ciutadania interessada en conèixer quin és el projecte que Compromís desenvoluparà a estes comarques i que es basa en una alternativa política on la prioritat és rescatar a les persones.

L’assemblea comarcal escollirà a un secretari-portaveu, un responsable d’organització, un de finances, un altre d’institucional, un més de comunicació i un altre en representació de Joves amb Compromís de l’Alacantí.