El secretari local de Compromís per Alacant, Ignasi Bellido, i la responsable de l’Àrea Institucional, María José Espuch, s’han reunit hui amb la secretària de CCOO Alacantí-Les Marines, Consuelo Navarro, i altres membres de l’executiva per tractar la situació en què es troba el municipi.

Ambdues organitzacions han coincidit en què des del context actual d’austericidi i retallades serà impossible generar treball i donar respostes a la crisi i han destacat la necessitat de que les polítiques se centren en rescatar persones. Alhora, han intercanviat preocupacions sobre el projecte de soterrament de les vies i l’arribada de l’alta velocitat a Alacant, així com sobre la situació del Port.

Tant Compromís com CCOO, que han analitzat de forma crítica el treball de l’ADL, han valorat també la relació de les dues entitats en la cooperació que han portat a terme en plataformes i mobilitzacions al llarg dels últims anys.

La trobada ha servit també per a presentar la nova executiva del sindicat i que Compromís donara a conèixer el seu projecte, que té com a repte esdevenir un referent decisiu en la política alacantina i construir amb la cooperació de la societat civil i la ciutadania un discurs i una alternativa en la ciutat d’Alacant que ilusione i permeta passar de la indignació al compromís amb un projecte seriós, realista i emergent de canvi.

El repte no és esperar que el PP perda les eleccions sinó propiciar una nova majoria que s’articule al voltant de nous valors, noves actituds, noves formes i noves polítiques, este és l’objectiu del nostre projecte #RescatemAlacant”, han assenyalat des de la formació.