Alacant, dimecres 5 d’octubre de 2017

Compromís per Alacant celebra la decisió adoptada aquesta vesprada pel Banco Sabadell de situar la seu social a Alacant, i considera que aquest pas ofereix a la ciutat una oportunitat per a tornar a comptar amb una entitat bancària de primer ordre.

Compromís lamenta, no obstant açò, que aquesta decisió s’haja produït en un marc de conflicte territorial que confiem que es resolga al més prompte possible per la via de la negociació i la democràcia.

Compromís a més confia que aquest canvi d’ubicació es desenvolupe amb les degudes garanties laborals per a la plantilla de l’entitat financera.

Cal recordar que Banco Sabadell va adquirir l’extinta Caja Mediterráneo (CAM), per la qual cosa aquesta mesura cobra especial transcendència en un territori en el qual l’entitat bancària té una presència destacada. Exemple de la vinculació del Banco Sabadell amb la ciutat d’Alacant és la participació que té en la propietat del Teatre Principal d’Alacant.