El grup municipal de Compromís ha reclamat que s’incloguen entre les propostes d’inversions portades al Ple Extraordinari projectes com la Capçalera de la Innovació, el Museu de la Guerra Civil o la urbanització del tram de parc pendent entre Els Àngels i Tòmbola.

“És el moment d’invertir en la ciutat ara que no tenim un pla d’ajust i tenim sanejades els comptes gràcies a la bona gestió econòmica que s’ha fet durant els tres anys abans de l’arribada de Barcala i de Castillo al govern. Hem de poder pactar entre tots inversions i les nostres propostes també ha d’estar ací”, ha destacat Natxo Bellido, portaveu del grup municipal.

Des de Compromís reclamen que projectes com la Capçalera de la Innovació en l’antic escorxador que suposarà un punt d’atracció d’empreses digitals i generarà llocs de treball, el Museu d’Interpretació de la Guerra Civil que sumaria a l’atractiu turístic de la ciutat o la urbanització de l’espai de la Via Parc entre Els Àngels i Tòmbola, una reivindicació històrica dels veïns de tots dos barris, són inversions prioritàries i que haurien d’estar en aqueix acord.

Bellido ha afirmat que “Demanem al PP que se senten a negociar, que tinguen voluntat en el ple del dilluns per a arribar acords perquè puguem votar de forma favorable a la proposta d’inversions”.

Des de la coalició destaquen també la inclusió de projectes d’altres grups com la continuació de l’avinguda niçarda, o un pla de manteniment per als barris de la ciutat.

“És una contradicció, baixar l’IBI per valor de 4 milions d’euros i després demanar un préstec de 8 milions, és una mesura amb finalitats electoralistes que no aporta una gran diferència real per als ciutadans”, ha destacat Bellido.