El grup ja va denunciar al juny la necessitat intensificar els controls per les anomalies denunciades pels treballadors en la prestació del servei

El grup municipal de Compromís en l’Ajuntament d’Alacant ha reclamat al govern del PP que informe als grups municipals sobre les recerques que s’estan realitzant a la UTE Limpal, concessionària del Servei de Neteja de Centres Escolars i Dependències Municipals de l’Ajuntament d’Alacant.

Sonia Tirado, regidora de Compromís ha destacat que “ja al juny denunciem la situació d’irregularitat en la contracta de neteja de col·legis i espais. Ens alegra que el PP 6 mesos després s’haja pres de debò la situació d’aquest contracte”.

Des de Compromís han destacat que els treballadors i treballadores de l’empresa van plantejar al juny un conflicte col·lectiu en el qual denunciaven entre uns altres el racionament de productes de neteja, els contractes de dilluns a divendres o la baixa “forçada de contractats per obra o servei sense dret a quitança ni indemnització, per a passar a contractar-los de forma temporal.

Tirado ha lamentat que els grups de l’oposició hagen d’assabentar-se del que fa l’Ajuntament en matèria de neteja per mitjà de la premsa, alguna cosa que “no és d’estranyar” ja que “des del PP no s’han posat ni els mitjans ni els espais de participació on comptar amb els altres grups municipals ni la resta dels afectats”.