La coalició ha inclòs inversions en barris com a Colònia Requena, Ciutat d’Assís, Verge del Remei o Sant Nicolás de Bari.

Bellido: “Esperem que que la reunió amb Castillo es produïsca a final de la setmana una vegada tinguem un projecte, encara que siga provisional, dels pressupostos”.

El grup municipal de Compromís a l’Ajuntament d’Alacant ha inclòs 404.000 euros d’inversions en cinc barris de la ciutat a les seues aportacions als pressupostos municipals 2019. Es tracta d’actuacions en Colònia Requena, Ciutat d’Assís, Verge del Remei o Sant Nicolau de Bari que responen a projectes d’inversions i de propostes que fa temps que s’estan esperant en aquests barris, reclamades per les associacions de veïns i que segons la coalició podrien ser incorporades a aquests pressupostos municipals.

D’altra banda, la coalició ha destacat que esperen reunir-se amb el regidor d’Hisenda, Carlos Castillo, a la fi d’aquesta setmana per a treballar els pressupostos, una trobada que la formació condiciona que el govern municipal del PP els faça arribar un projecte del pressupost, encara que siga provisional.

Entre els projectes inclosos per Compromís en aquesta nova aportació es troben alguns com l’ampliació de zones verdes i adequació de jardins en Colònia Requena, així com recuperar inversions que no es van executar en aquest barri com era la dels carrers comercials o obres que fa temps que estan pendents com era la del Poliesportiu. Altres barris, com a Ciutat d’Assís, s’inclouen mitjançant la inversió en zones esportives; o Verge del Remei on s’inclou en el pressupost la partida per a donar solució a la manca il·luminació del camp de futbol Luis Gómez, una demanda dels veïns i de la Federació de Futbol, que en cas de no solucionar-se podria arribar a impedir que es jugaren partits oficials en aquestes instal·lacions.

Entre els altres barris als quals Compromís dóna resposta amb les seues aportacions trobem una partida perquè Sant Nicolau de Bari puga tindre un aparcament provisional que alleuge els problemes en aquesta zona de la ciutat o incloure en els pressupostos municipals la inversió pendent en zones verdes en El Palamó i la rehabilitació, o almenys endreçar, l’entorn del Panteó dels Màrtirs de la Llibertat.

Amb aquests projectes les aportacions de Compromís als pressupostos municipals 2019 quant a inversions en barris sumarien un total de 3.495.000 euros, aconseguint quasi el 40% del total d’inversions proposades per a la ciutat en les aportacions realitzades per la coalició.

“Reclamarem al minigovern del PP que incloga aquestes propostes i inversions en barris, i esperem que el Sr. Castillo ens presente d’una vegada per sempre el seu projecte de pressupostos, perquè puguem avançar en un dialogue i en una negociació que per a nosaltres no significa perdre el temps si no que és treballar per millorar aquesta ciutat”, ha conclòs Natxo Bellido, portaveu de Compromís.