El grup municipal ha visitat les instal·lacions del centre que tenen pendent una ampliació i reforma des de 2008.

El grup municipal de Compromís a l’Ajuntament d’Alacant ha instat al bipartit de PP i Ciudadanos a incloure el CEIP Santíssima Faç en la nova demanda del Pla Edificant que ha de fer l’Ajuntament d’Alacant a Conselleria. Aquest centre té un projecte d’ampliació i reforma pendent des de 2008, i per això la coalició ha considerat prioritari incloure-ho com més prompte millor en el pla de Conselleria per a millora de les infraestructures educatives.

“Necessitem que aquest col·legi siga potent, un ascensor social per als xiquets i xiquetes de la Zona Nord i que siga garantia de la igualtat d’oportunitats en aquesta zona”, ha afirmat Rafa Mas, regidor de Compromís, després d’una visita al centre escolar.

Des de la coalició insisteixen que la falta d’espai és preocupant en aquest centre i que afecta greument al professorat, però també a l’alumnat que veu minvades les seues oportunitats en mancar d’espais on realitzar tallers o activitats.

Compromís demanarà en el pròxim ple al govern municipal que incloga aquest col·legi, amb més de 200 alumnes i 18 docents, en el pla Edificant. “Aquest col·legi ha de ser prioritari, els xiquets i xiquetes d’aquesta zona han de saber que les administracions aposten per la seua educació”, ha recordat Mas.