La diputada de Compromís Mireia Mollà ha afirmat hui que “és lamentable que ni el PP ni el PSOE hagen recolzat hui la proposta feta per Compromís per a garantir l’Obra Social de la CAM, una de les principals tasques que s’han fet en este territori en els àmbits de la cultura, el Medi Ambient i la solidaritat”.

Mollà ha explicat que “Compromís ha presentat una Proposició No de Llei (PNL) per a que la Generalitat assumira la titularitat dels centres del País Valencià on actualment s’està desenvolupant l’Obra Social a través d’un acord amb el Sabadell”.

“L’objectiu de la proposta era garantir la continuïtat d’estes activitats, un compromís que cobra especial importància després que l’entitat catalana haja anunciat que l’Obra Social se centrarà en l’ajuda als emprenedors, però no s’haja pronunciat sobre la resta de tasques que venia desenvolupant tradicionalment la caixa”, ha apuntat la diputada.

Mollà ha afirmat que “tot i la importància de l’assumpte, el PP ha votat en contra de la proposta, mentre el PSOE s’ha abstingut, una actitud per part dels dos partits que deixa encara en un interrogant més gran el futur de l’Obra Social”.

“Les comarques d’Alacant i la resta del País Valencià ha sofert una gran pèrdua econòmica amb la fallida de la CAM, amb el consentiment dels dos partits tradicionals, hui tenien en la seua mà evitar que també fera fallida la seua Obra Social, però han preferit mirar cap a una altra banda i desentendre’s d’esta qüestió, que Compromís seguirà reivindicant tantes vegades com siga necessari”, ha conclòs Mireia Mollà.