El secretari de Compromís per Alacant, Ignasi Bellido, ha lamentat hui que “l’alcaldessa, Sonia Castedo, no demostre un criteri coherent pel que fa a les infraestructures de la ciutat, doncs no reivindica aquelles pendents i molt necessàries i permet que s’acabe amb aquelles de gran importància històrica”.

Bellido ha recordat que “Castedo no ha estat capaç d’aconseguir una obra tan bàsica com és la Ciutat de la Justícia, reduïda ara a una remodelació de l’Audiència que encara no ha començat, i tampoc ha reivindicat una construcció bàsica per revitalitzar Alacant, com era el projecte original de Casa Mediterráneo, doncs ara només s’ha realitzat el tancament de l’antiga estació de Múrcia”.

“L’alcaldessa i diputada a Les Corts tampoc ha acabat fent realitat el projecte del centre de congressos i ha permès que el tercer hospital d’Alacant haja estat descartat pel Consell, uns bons exemples de construccions que eren molt necessàries per al futur la ciutat, però que Castedo no ha sabut o no ha volgut reclamar”, ha destacat.

El secretari de Compromís per Alacant ha indicat que “per contra, l’alcaldessa ha consentit que hagen desaparegut elements valuosos del patrimoni d’Alacant com els tinglats de Renfe i els sitges de Sant Blai i ens temem que tampoc acabe plantant cara a Adif pel que fa a la conservació del complex ferroviari històric de la ciutat, un fet que suposaria la pèrdua d’un element arquitectònic molt destacat per al nostre municipi”.

Per tot això, Ignasi Bellido ha assenyalat que “el nul criteri de Castedo a l’hora de reivindicar les infraestructures pendents i conservar aquelles de gran valor serà un fet que Alacant estarà pagant per molts anys i que respon, en definitiva, al desgovern en què esta ciutat porta anys instal·lat”.