El secretari de Compromís per Alacant, Ignasi Bellido, ha proposat hui que “l’Ajuntament habilite diferents espais al municipi on es puguen penjar cartells anunciadors de manera gratuïta per a que la ciutadania puga tenir accés a la informació sobre les activitats culturals, polítiques, esportives, educatives o de qualsevol altre àmbit que s’organitzen a la ciutat”.

Bellido ha explicat que “recentment hem observat que el consistori ha penjat diferents escrits a la ciutat on s’indica que es prohibeix fixar cartells a la via pública i, per tant, entenem que ha de proposar un lloc alternatiu on les diferents entitats de la ciutat puguen publicitar-se, ja que en la majoria de casos parlem d’organitzacions que no poden assumir la despesa que suposa anunciar-se en mupis, tanques o marquesines”.

El secretari local ha destacat que “estos espais públics que es reservaren per a la col·locació de cartells podrien estar pròxims a centres culturals i centres educatius i esportius i haurien de fer fàcilment visibles per a la ciutadania”.

En este sentit, Ignasi Bellido ha apuntat que “entenem que esta seria una mesura que garantiria una major llibertat d’expressió al municipi, doncs permetria a les diferents entitats informar de les seues activitats i, a més, és una iniciativa a favor de la dinamització d’Alacant, ja que dóna a conèixer els actes que es fan a la ciutat”.