El col·lectiu de Compromís per Alacant ha organitzat per a demà, 20 de maig, en el centre municipal de Les Arts un debat amb el títol ‘Què ens juguem a Europa?’, en el que participaran la secretaria general de CCOO, Consuelo Navarro; Pep Ocho, professor de Dret Administratiu de la Universitat d’Alacant, i Clemente Hernández, membre d’ATTAC.

La xerrada busca fer visible l’Europa de les Persones, però a més de parlar i explicar la nostra coalició #PrimaveraEuropea i les seues propostes, volem escoltar i debatre amb la societat civil sobre alguns dels greus problemes de present i de futur de la Unió Europea.

Es parlarà de les alternatives per a crear treball estable front a les receptes fracassades i injustes de l’austericidi i les retallades socials, es tractarà també la igualtat en l’àmbit laboral, el deute il·legítim, els processos de reestructuració bancària, així com el paper d’Alacant a Europa, entre altres temes.

L’acte, que estarà moderat per Manuel Alcaraz, se celebra a les 18 hores en el centre municipal de Les Arts, plaça Quijano, 2.