Benvolgudes companyes, benvolguts companys:

El dia 28 de juny es va celebrar el Dia de l’Orgull LGTB i enguany a més, es commemora el 50 aniversari de les mobilitzacions i revoltes d’Stonewall, origen de la reivindicació organitzada del moviment LGTBI. Avui dia és necessari mantenir la mobilització, l’activisme per la igualtat i contra les diverses discriminacions i agressions per motius de diversitat afectiva i/o sexual i per identitats i expressions de gènere.

Com tots els anys, Compromís estarà present en les diferents convocatòries que es realitzen al llarg de tot el territori. I #AraAlacant 😉

El dissabte dia 20 de juliol estarem en la darrera manifestació oficial d’enguany recolzada per la FELGTB, que organitza l’associació Diversitat en la ciutat d´Alacant. Eixirà a partir de les 19.00 hores sota el lema “Majors sense armaris. Història, lluita i memòria”. La manifestació arrancarà des de Plaça dels Estels, anirem cap a la plaça de l’Ajuntament, on es llegirà el manifest i tindrà lloc posteriorment la festa.

No falteu. Us esperem!!!
#OrgullosxsdelnostreCompromís