La coalició Compromís ha mostrat el seu recolzament a la concentració convocada per la Plataforma d’Iniciatives Ciutadanes (PIC) a Alacant divendres 19 de novembre a les 20 hores en la Plaça de l’Ajuntament per a mostrar el rebuig ciutadà a la corrupció.

Des dels partits integrants de Compromís (Bloc, Iniciativa i Verds-EE) s’ha convocat els seus militants i simpatitzants per a què participen en esta concentració i mostren així el rebuig dels integrants de la coalició a les pràctiques corruptes en què estan implicats nombrosos dirigents polítics alacantins.

La diputada d’Iniciativa i cap de llista de Compromís per a les eleccions autonòmiques per la circumscripció d’Alacant, Mireia Mollà, encapçalarà la representació de la tercera força política del parlament valencià en esta concentració. Per a Mollà “és necessari que el moviment ciutadà de rebuig a la corrupció siga ben visible per a què els corruptes tinguen clar que no permetrem que continuen amb esta manera bruta de gestionar els recursos públics”.

“Des de Compromís reclamem, una vegada més, la dimissió dels càrrecs públics implicats en casos de corrupció i encoratgem a la societat a mobilitzar-se contra estos governants marcats pel menyspreu a la transparència i la malversació en la gestió dels diners de tots i totes” ha conclòs Mollà.