El candidat de Compromís a l’alcaldia d’Alacant, Tomàs Mestre, ha reivindicat una CAM pública i al servei dels ciutadans, que torne a ser un referent per a la societat alacantina, una entitat de crèdit i d’estalvi propera i que treballe per les necessitats del alacantins i les alacantines.

Mestre ha adquirit participacions de l’entitat este matí a l’oficina de la Plaça d’Espanya, la seua habitual, en un gest “a títol individual i de confiança” que vol demostrar la confiança que té en la CAM i també en el seu futur. El candidat de la coalició que formen el Bloc, Iniciativa i els Verds ha explicat que “este és el moment de recolzar una entitat que ha sigut referent d’Alacant i de la seua província i que ara travessa un moment complicat per culpa de la gestió on l’han portada els actuals dirigents del nostre País. La CAM té futur i des de Compromís apostem per una caixa pública, que recupere la seua essència i que tinga com a prioritat les necessitats dels alacantines i de les alacantines”.

El candidat de Compromís a Alacant ha assegurat que “la CAM no està tan malament com ens volen fer creure, el que necessita, per sobre de tot, és confiança i també que la defensen, a més d’un canvi de rumb en la gestió que l’ha duta a una situació de la qual es pot recuperar. L’alternativa es que Alacant perda una de les seues eines més importants de cohesió social i de recolzament de la petita i mitjana empresa, un horitzó que la CAM mai no hauria d’haver perdut i que ara, ha de recuperar”.

Ignasi Bellido, candidat autonòmic de Compromís, ha destacat la defensa aferrissada que ha fet la coalició des de les Corts, demanant un canvi de model en la gestió de la CAM “Enric Morera o Mireia Mollà ja ho han dit més d’una volta, la CAM no pot plegar-se als interessos especulatius on l’han duta els actuals dirigents, juntament amb el PP i el PSOE. El futur de la CAM passa per una intervenció pública que garantisca la continuïtat de l’entitat a Alacant i amb ella les inversions de l’obra social en el futur d’esta terra”.

Bellido ha insistit en que “este no és el moment de criticar, al contrari, és el moment d’estar al costat dels treballadors i treballadores de la CAM, dels impositors, que són els veritables propietaris i de tot el que significa la CAM, ara cal confiança, no ens cansarem de repetir-ho, el moment d’exigir responsabilitats al PP i al PSOE pel que han fet amb la CAM ja arribarà”.