La diputada de Compromís Mireia Mollà ha anunciat hui que “Compromís es manifestarà demà en Alacant en contra de la reforma laboral aprovada pel Govern del PP, una mesura injusta, perquè retalla de manera dràstica els drets dels treballadors, i ineficaç, perquè es basa en un model de treball ja fracassat que no crearà més ocupació”.

Mollà ha assenyalat que “els diferents col·lectius locals de Compromís a les comarques d’Alacant secundaran la vaga i, per la vesprada, assistirem a la manifestació convocada a les 18.30 hores a l’estació de Renfe a la ciutat d’Alacant”.

La diputada de Compromís ha destacat que “la nova reforma laboral ens porta a un greu desequilibri en les relacions laborals, deixa als treballadors desprotegits i es preocupa només d’acontentar la gran patronal amb un acomiadament més barat i el foment de la temporalitat, el que significa aprofundir encara més en la fórmula que ens ha portat a esta situació de greu crisi”.

Per la seua banda, el coordinador de Compromís per Alacant, Ignasi Bellido, ha explicat que este col·lectiu participarà en les marxes convocades pel matí a la ciutat d’Alacant i també en la manifestació general de la vesprada.

Bellido ha apuntat que “és necessari que els alacantins isquen al carrer per rebutjar una reforma general que tindrà greus conseqüències per al seu futur i que evidencia que el Govern central del PP ni defensa els interessos dels ciutadans ni té cap interès en buscar una eixida social a la crisi”.

“Però també és moment d’eixir al carrer per rebutjar les retallades impulsades per l’alcaldessa, Sonia Castedo, entre les que destaquen la retallada de sous als treballadors públics o la reducció dels avantatges del bono oro”, ha afirmat el portaveu de Compromís per Alacant, que ha afegit que “encara estem esperant a que Castedo done explicacions sobre on han anat a parar els diners públics que ara falten”.