Els diputats de Compromís Mireia Mollà i Fran Ferri participen en la mobilització convocada demà a la ciutat per reivindicar els drets del col·lectiu LGTB

El portaveu de Compromís per Alacant, Tomàs Mestre, ha reclamat hui que “l’Ajuntament promoga la diversitat sexual al municipi des d’una perspectiva transversal per tal de normalitzar la situació del col·lectiu LGTB i aconseguir que s’eradiquen tota mena d’actituds discriminatòries”.

“Des de Compromís considerem fonamental que el consistori adopte un pla LGTB que aculla les diferents mesures relacionades amb este àmbit, doncs no és suficient amb activitats puntuals en defensa d’este col·lectiu, sinó que cal una acció global que done la resposta a les seues necessitats”, ha indicat Mestre.

El portaveu de Compromís ha assenyalat que “tot i l’avanç que s’ha produït en els últims anys en la normalització de la diversitat sexual, encara hem de seguir lluitant per acabar amb les actituds discriminatòries i aconseguir la plena igualtat del col·lectiu LGTB i és per això que l’Ajuntament ha d’implicar-se totalment en esta qüestió”.

Mestre ha apuntat que “l’equip de govern té a la seua mà la possibilitat de protegir el dret a la lliure expressió de l’afectivitat als espais públics, de promoure l’associacionisme del col·lectiu LGTB o d’elaborar protocols per detectar els casos d’assetjament als centre educatius, entre moltes altres iniciatives”.

Els membres de Compromís, entre els que s’inclouen els diputats a Les Corts Mireia Mollà i Fran Ferri, participen en la mobilització convocada demà a Alacant en suport a la diversitat sexual.