Set membres de Compromís per Alacant estaran presents al Consell General, l’òrgan de màxima decisió de Compromís que es crea este dissabte a València després del procés de constitució de les assemblees locals i comarcals de la formació, que ha servit per guanyar col·lectius i sumar persones a este projecte per construir l’esperança política al nostre territori.

Els membres de Compromís per Alacant que formen part Consell General són Robert Vilaplana, Ismael Vicedo, Ignasi Bellido, Manuel Alcaraz, Luis Falcó, Lucía Brugada i Juan Manuel Rojas, com a membre del col·lectiu jove.

En este sentit, el secretari de la formació local, Ignasi Bellido, ha afirmat que “este Consell General és la consolidació de la cooperativa política que significa Compromís, formada per partits i ciutadania, i construir des de la base un projecte ciutadà, plural i emergent”.

“Des del col·lectiu d’Alacant incidirem en la importància del sud per al projecte de Compromís i que és en la ciutat d’Alacant, i les comarques meridionals en general, on la coalició ha de fer majors esforços per a traduir uns impulsos i perspectives positives que s’han de traduir en una mobilització electoral a favor d’un canvi radical en la política, amb noves formes, nous valors i noves polítiques adreçades al bé comú i el benestar de la majoria de les persones”, ha conclòs Bellido.