La secretària de l’àrea Institucional de Compromís per Alacant, Maria José Espuch, ha declarat hui “que Compromís per Alacant se suma a la petició de reclamar un Pla de Participació Ciutadana per a l’elaboració del Pla de Mobilitat Urbana Sostenible (PMUS), tal com han demandat diverses associacions de la ciutat”.

Des de Compromís per Alacant es manifesta que la importància i complexitat d’este Pla exigix que s’amplie el termini de presentació d’al·legacions i propostes, i que es de cabuda a la veu de la societat civil per a enfocar de manera correcta un dels grans reptes a què s’enfronta la ciutat d’Alacant en els pròxims anys.

Compromís per Alacant, en paraules d’Espuch “entén que la millor manera de governar és escoltant a la ciutadania i fent-li participe de les grans decisions que afecten l’organització de l’espai públic. Es deu, i es pot, governar amb transparència i amb participació ciutadana, i l’Alcaldessa deuria començar a treballar per millorar la posició de la nostra ciutat en estos temes on sempre estem a la cua de qualsevol rànquing a nivell estatal”.

Per això des de la coalició es comprometen a registrar un escrit en els pròxims dies sumant esta petició a la què han realitzat altres entitats cíviques alacantines, tot i esperant que el govern del PP rectifique i comence a canviar la seua manera d’entendre la gestió pública des de la transparència i la participació.