L’Assemblea local de Compromís per Alacant ha ratificat aquest dilluns a la nit la composició de la candidatura municipal encapçalada per Natxo Bellido, i ha aprovat el seu programa electoral ‘100 propostes per al canvi’.

IMG_20150323_202711

El cap de llista a l’Alcaldia d’Alacant, Natxo Bellido, ha mostrat la seua satisfacció pel suport unànime dau a aquesta candidatura, i ha recordat que aquesta llista ja va ser avalada “en el seu moment per les primàries obertes i a més ara ha sigut enriquida amb persones d’aquesta ciutat, grans referents cívics i professionals que comparteixen valors amb aquesta llista”.

“A més ja tenim, perquè ho hem aprovat avui, el nostre programa electoral, el nostre projecte de ciutat, el nostre full de ruta del canvi que anem a compartir amb la ciutadania a través de 100 propostes que a partir d’avui

#Asamblea Compromís

anem a explicar en debats, en el carrer, en els mitjans de comunicació, quin és el nostre projecte per al dia després de les eleccions”, ha remarcat.

La candidatura arreplega a una quinzena de militants de la coalició que recentment es van presentar al procés de primàries, i a més inclou a cinc independents procedents de diferents sectors de la ciutat, de reconeguda trajectòria.

1. Natxo Bellido   2. María José Espuch   3. Sonia Tirado  4. Toni Arques 5. Fernando Martínez

6. Carme Jorques 7. Concha Bru 8. Quique Tebar 9. Lluc Sirvent 10. Encarna García

11. Rosa Pinto 12. José Rovira Collado 13. Mª Carmen Pérez  14. Eloísa Sarrió 15. Isaac Torregrosa

16. Mamen Ibáñez  17. Juan Manuel Rojas 18. Mamen Molina 19. Paco Castillo 20. Juan Castillo