Alacant, dijous 4 de gener de 2018.- La portaveu adjunta del Grup Municipal de Compromís, María José Espuch, ha mostrat hui la seua satisfacció per que ja està en marxa el projecte de rehabilitació de la pista esportiva de l’IES Jorge Juan, compartida amb l’IES Miguel Hernández. “És un pas històric, i respon a una demanda de Compromís després de més de dues dècades d’abandó i falta de manteniment de les instal·lacions”, ha indicat l’edil.

La regidora de Compromís valora d’aquesta manera molt positivament la publicació en el DOGV de l’anunci de licitació de la redacció de projecte i execució de rehabilitació de la pista esportiva de l’IES Jorge Juan, compartida amb l’IES Miguel Hernández, amb un preu de licitació de 53.000 euros.

Espuch ha recordat el treball de mediació i reivindicació que, com a regidora d’Educació a Alacant durant els últims dos anys i mig ha realitzat davant la Conselleria d’Educació per a atendre una demanda de les AMPAs dels IES Jorge Juan i Miguel Hernández.

“Ja ho avancem el passat mes de maig, amb motiu del nostre acte per a fer balanç dels dos primers anys de mandat, que el projecte de rehabilitació de les pistes tiraria endavant a partir de gener, i estem molt satisfets que el nostre treball davant la Conselleria d’Educació es materialitze d’aquesta manera”, ha afegit.

Sobre este tema, ha destacat que l’estat de les pistes esportives, amb clavills i foradades, venien posant en risc la integritat física d’alumnes i alumnes després de més de dues dècades d’abandó i falta de manteniment de les instal·lacions de les polítiques del govern del PP en la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament d’Alacant.