Natxo Bellido, portaveu del grup municipal de Compromís, ha reclamat que es complisquen les peticions de les associacions veïnals dels barris Alacantins de Verge del Remei i Colònia Requena.

“Aquests són barris complicats, barris amb problemes, però són barris amb una trama associativa forta a la qual hem de recolzar, hem d’estar al seu costat i hem d’oferir solucions i el compromís de no deixar-los sols”, ha destacat Bellido.

Des de Compromís han destacat que en Verge del Remei, els veïns estan preocupats pel manteniment de la gespa recentment instal·lada en el Poliesportiu, on a més no s’ha donat resposta a les peticions veïnals de millora de les tanques i el tancat del camp per a evitar que s’utilitze com a zona de jocs infantils o de passeig d’animals.

D’altra banda, Bellido reclamarà la instal·lació d’una il·luminació adequada en el camp de futbol Luis Gómez, una mesura exigida des de fa anys per la Federació de Futbol, que podria arribar a impedir que es juguen els partits en aquest camp.

Per la seua banda, en la seua trobada amb els veïns de Colònia Requena, Bellido ha constatat la necessitat d’un nou espai on reunir-se i realitzar les activitats que s’organitzen des de l’associació de veïns amb dones, xiquets i majors.