Compromís critica la falta d’inversió en el comerç tradicional dels pressupostos municipals per a 2019.

El grup municipal de Compromís a l’Ajuntament d’Alacant ha qualificat la inversió en el comerç tradicional de la ciutat dels pressupostos municipals de 2019 com una “portada” a les reivindicacions del sector.

Natxo Bellido, portaveu de la coalició ha ressaltat que en la reunió que mantindran la setmana vinent amb Carlos Castillo, regidor d’Hisenda, insistiran que és imprescindible trobar les partides que milloren la inversió en temes que afecten el comerç de ciutat.

Des de l’agrupació ha insistit que un sector que aporta quasi 10 milions d’euros a les arques municipals només en impostos mereix inversions adequades, “no estem parlant exclusivament de companyies de dinamització, sinó també d’adequació de l’espai urbà, d’il·luminació de voreres, de l’entorn, de donar unes bones condicions perquè es puga desenvolupar un comerç tradicional, un comerç de ciutat, on siga agradable anar a comprar”.

“Hem de tindre un gest amb tots aquests comerciants que ens han dit que no toleraran més l’abandó i l’oblit per part d’aquest Ajuntament”, ha conclòs Bellido.