La pregunta sorgeix de la campanya de la formació en xarxes socials perquè la ciutadania proposara una pregunta en el ple de febrer.

El grup municipal de Compromís a l’Ajuntament d’Alacant presentarà una pregunta en el ple de febrer sobre els plans del govern municipal respecte a la instal·lació d’estacions per a recàrrega de vehicles elèctrics.

La coalició vol conéixer si existeix alguna línia d’actuació per a ampliar els punts de reportatge per a cotxes elèctrics, una mesura alineada amb la lluita pendent de la ciutat per a rebaixar els nivells de contaminació atmosfèrica i millorar la qualitat de l’aire a Alacant.

“En la nostra voluntat de fer política amb la ciutadania, com vam demostrar en les nostres primàries obertes on qualsevol persona pot participar i ordenar nostres llistar electorals, hem volgut també recaptar iniciatives per a presentar a través pregunta in voce en el pròxim ple municipal”, ha afirmat Natxo Bellido, portaveu de Compromís.

Compromís va obrir durant les últimes setmanes una campanya en les seues xarxes socials perquè els ciutadans pogueren proposar preguntes per al pròxim ple municipal del 28 de febrer. Entre la més d’una dotzena de preguntes proposades, la coalició ha extret aquesta que va fer a través de Twitter l’associació de veïns del PAU2.

Actualment l’Ajuntament d’Alacant només té instal·lat a la ciutat un únic punt de recàrrega de vehicles elèctrics que es veurien complementats amb l’oferta privada en diferents llocs del municipi.