El grup municipal de Compromís ha exigit al govern municipal del PP que de forma paral·lela al procés de participació ciutadana en la modificació del reglament de Participació Ciutadana s’ha de posar en marxa l’ordenança de Transparència Municipal.

La coalició han recordat que els treballs per a l’ordenança es trobava preparats quan Compromís va abandonar el govern, i que s’ha de “traure dels calaixos on està oblidada”.

“Ja sabem que a la dreta no li agrada la transparència, però no podem deixar passar el temps i que els avanços de participació ciutadana no es vegen acompanyats per progressos a l’Ajuntament d’Alacant en matèria de transparència. És imprescindible marcar les regles del joc de la transparència municipal i si el minigovern del PP no és capaç de tirar-lo avant, malgrat que el deixem quasi acabat, ho posarem en marxa quan entre el nou govern progressista eixit de les urnes després de les eleccions de maig”, ha destacat Natxo Bellido.