La diputada de Compromís reclama accions per contrarestar l’eliminació de vols de baix cost

La diputada de Compromís Mireia Mollà ha afirmat hui que “és inadmissible que el Consell seguisca finançant un aeroport sense avions com el de Castelló i no prenga mesures per frenar la pèrdua de passatgers que està patint l’aeroport de L’Altet durant els últims mesos, una situació que està afectant greument l’economia de les comarques d’Alacant”.

Mollà ha recordat que “l’aeroport de Castelló ha costat en l’últim any més de 92.000 euros en llum, 30 milions en publicitat des de 2003, 100.000 euros mensuals en el control de la fauna i 382.000 euros a l’any en nòmina per les set persones que treballen en Aerocas, més altres xifres que no arribem a conèixer perquè el PP es nega a fer públic els diners que ens costa este aeròdrom als ciutadans del País Valencià”.

“Mentre el Govern d’Alberto Fabra segueix alimentant esta inversió ruïnosa, en tant que no ha generat cap benefici per als habitants de Castelló i només suposa un forat de diners públics, l’aeroport de L’Altet s’enfronta a una situació difícil davant l’eliminació dels vols de baix cost i la pèrdua d’un 12,4% dels passatgers en els dos primers mesos de l’any”, ha explicat la diputada de Compromís.

En este sentit, Mireia Mollà ha exigit al Consell que “actue de manera immediata per frenar este descens dels turistes a Alacant amb mesures que potencien l’aeroport de L’Altet i faciliten l’arribada de noves companyies que substituisquen les rutes eliminades”.

“El Consell té també la responsabilitat de demanar al Govern central mesures d’este tipus, com les que ja ha reivindicat el diputat de Compromís al Congrés, Joan Baldoví”, ha indicat la diputada de Les Corts, que ha afegit que “la Generalitat està al servei dels interessos dels ciutadans i no dels interessos del PP, per tant, és vergonyós que a Fabra i a la consellera de Turisme, Lola Johnson, els tremole la mà a l’hora de tocar portes a Madrid i exigir estes inversions pendents”.