Tomàs Mestre serà el portaveu de l’executiva formada per 16 persones

L’assemblea de Compromís per Alacant, que ha quedat hui constituïda formalment, ha escollit a Tomàs Mestre com a portaveu d’un projecte que treballarà per donar respostes concretes als problemes de la ciutat i per cooperar amb la ciutadania amb la finalitat de treure Alacant d’esta situació d’extrema gravetat en la que es troba. En l’acte de cloenda ha participat també la diputada de Compromís Mireia Mollà.

L’executiva, que estarà formada per 16 persones, ha estat escollida amb el 96,4 per cent dels vots de l’assemblea. En ella Ignasi Bellido actuarà com a secretari local i María José Espuch serà la coordinadora de l’àrea institucional. Entre els membres d’esta executiva es troben també Manuel Alcaraz, Silvia Ramírez, Toni Arques i Carme Jorques.

Alhora, Luis Falcó s’encarregarà de coordinar el treball amb els nous moviments ciutadans, com és el cas de les plataformes que lluiten contra els desnonaments. Si més no, l’assemblea s’ha marcat com a objectius treballar amb la ciutadania i la societat civil per a construir una majoria social a favor d’un canvi en la ciutat fet per persones honestes, responsables i amb la il·lusió per traure a Alacant de la situació d’extrema gravetat en la que es troba.

Per això esta executiva de Compromís per Alacant conformarà un entramat d’àrees de treball que funcionen donant respostes sectorials als actuals problemes i estar presents en la realitat de tots els barris de la ciutat, mantenint un contacte permanent amb la ciutadania que ens oferisca una radiografia acurada d’Alacant.

Des de Compromís s’ha assenyalat que la vocació és liderar el canvi polític que necessita Alacant i fer-ho amb la complicitat del teixit ciutadà que posa cara i ulls a una majoria social a favor d’un canvi progressista, que busca un model de futur per a la ciutat, la recuperació de l’honestedat i, l’aposta per la participació ciutadana i la rebel·lió democràtica com a instrument per a situar com a prioritat el bé comú, la defensa de la igualtat i la solidaritat.