El grup municipal de Compromís a l’Ajuntament d’Alacant ha expressat el seu rebuig al projecte del Ministeri de Foment de construir un baixador, zona d’aparcament, de trens al costat de Casa del Mediterrani.

Natxo Bellido, portaveu de la formació, ha reclamat la necessitat de la ciutat d’Alacant de “alliberar la façana marítima de les vies del tren” i ha reivindicat que “l’estat ha de deixar de menystindre’ns i invertir a la nostra ciutat i la nostra província, i que quan porte inversions que no siguen per a danyar encara mes la nostra ciutat”.

En aquest sentit ha apuntat que la connexió ferroviària de l’aeroport amb la ciutat d’Alacant ha de fer-se mitjançant la variant de Torrellano, permetent així que es lliure la façana marítima de la ciutat, i reclama a Foment que “s’oblide de projectes com el de l’aparcament de trens que ronden els despatxos del Ministeri”.

“Davant això el Ple de la ciutat d’Alacant ja ha dit de forma clara, rotunda i unànime que no; i traslladarem aquest no al Congrés a través del nostre grup parlamentari de Compromís”, ha conclòs Bellido”.