Compromís ofereix una de les seues preguntes del ple de febrer a la participació ciutadana

Les preguntes dels i les alacantines es recolliran a través de les xarxes socials de la coalició fins al divendres 22 de febrer.

Compromís ha reservat una de les seues preguntes en el ple a la participació ciutadana a través de les seues xarxes socials. Facebook, Twitter i Instagram són els canals dels quals s’ha valgut l’entitat per a posar a la disposició dels ciutadans una de les preguntes que portarà al ple del 28 de febrer.

Natxo Bellido, portaveu de la coalició, ha explicat que “volem que la ciutadania alacantina participe en la política i les propostes que fa Compromís a l’Ajuntament”.

“En Compromís volem fer la política amb tu, comptant amb la teua opinió i participació, igual que demanem que t’apuntes a les primàries obertes de Compromís, perquè sigues la teua qui ordene i faça les nostres llistes electorals, volem escoltar les teues preguntes per a l’Ajuntament i poder transmetre-les al Ple de febrer”, ha conclòs Bellido.

Arxivat en: Alacant, María José Espuch, Municipal, Natxo Bellido, Propostes, Sonia Tirado