Les dues regidores del grup municipal de Compromís per Alacant, María José Espuch i Sonia Tirado, realitzaran la vaga de 24 hores aquest divendres 8 de març en una nova cita pel Dia Internacional de la Dona per a reivindicar els drets de les dones, per a exigir la igualtat real i efectiva i per a demostrar que: ‘Si les dones paren, es per al món’.

“Aquest divendres cal eixir al carrer a barallar els nostres drets i més en aquests dies en què refermen vents retrògrads, que busquen confondre’ns i separar-nos posant en dubte la lluita de dones i homes que creen en la igualtat com a motor cap a una societat millor i més justa”, ha considerat María José Espuch, regidora de Compromís.

Els companys del grup municipal, així com el portaveu Natxo Bellido, assumiran el treball de les seues companyes de grup donant així el seu suport la vaga feminista. També se sumaran durant aquesta jornada de reivindicació a la manifestació que partirà demà a les 19.00 de l’Avinguda de l’Estació.

La coalició anima a totes les dones a realitzar la vaga demà i a participar en les activitats programades pel moviment feminista en els diferents punts i trobades que se celebraran a la ciutat.

Aquest 8 de març, tornarem a fer història 💪Ens veiem a les 18.00 hores en la porta de la Mar.Juntes som més fortes!#CompromísFeminista

Gepostet von Dones amb Compromís am Dienstag, 5. März 2019